Na aankoop van je refurbished Apple ontvang je als éxtra zekerheid 24 maanden garantie op je apparaat. Zo kun je er altijd van uitgaan dat je zonder problemen voor veel zaken gedekt bent. Enkel een paar punten zijn uitgezonderd; (en waarbij mogelijk de garantie binnen de termijn kan vervallen)
 
  • constatering van waterschade
  • constatering van valschade
  • constatering van brandschade
  • slijtage
  • op accu's geldt een termijn van 1 jaar garantie i.p.v. 2 jaar

Indien er schade is ontstaan en dit onder onze garantievoorwaarden valt, repareren wij het product of indien nodig, ruilen wij het product om voor een soortgelijk model.

Om aanspraak te maken op uw garanties, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via: (085) 068 3490, 24/7 bereikbaar.

De kosten voor verzending zijn voor uw rekening, indien wij na onderzoek constateren dat de schade niet onder ons garantiebeleid valt. Bij reparatie of productvervanging zijn deze kosten uiteraard voor onze rekening.
Indien je een klacht bij ons bekenbaar wilt maken, raden wij je aan om te mailen naar info@123smartphonedeal.nl. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan kunt u een geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Om de webwinkel zo goed mogelijk te laten functioneren, maken wij gebruik van cookies.